JOWJOW

'
massa gammmbilder !!

nu sitter jag i min säng och är trött ! kom nyss hem från en myskväll med och hos linnea och har spenderat mesta delen av den här dagen med henne. vi sov i lägenheten och tog en VÄLBEHÖVLIG och lång sovmorron, och sen åkte vi ner på stan vid 2 kanske, sen gick vi runt där, hittade de flesta av mina julklappar, ska köpa/försöka kirra dom andra imorgon, HIHI och sen chillade vi bara, tog buss hem till söris där runt fyra. så SKÖN lördag, älskar att hitta och köpa julklappar, har slagit in alla oxå ! IMORGON ska jag åka med mama in till stan, och städa den äckliga lägenheten sen handla lite, fixa lite saker å dona på :) sånt som jag tkr är kuligt typ, seeeen ska jag hänga med fizzbooow oxå :) NU, ska jag se nån av alla filmer som jag fick av linnea :D GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0