JOWJOW

'
JOWJOW
dagen började med att jag missade bussen, väntade på nästa vilket var väldigt väldigt kallt MEN fick åka bussen med linnea vilket var roligt- skolan var BRA !! vi var så trötta,så vi spårade och skrattade hela tiden OCH sen kom aldrig våran lärare så vi fick sluta tidigare ! gick på stan med clasmates sen hem så nu sitter jag under täcket och ska strax se vampire diaries !! :) IKVÄLL ska jag först sjunga lite julsånger å äta gröt och sen ska jag in till stan och julmysa med linnea och några andra trevliga tjejoooor ! LÖRDAGEN taggar jag ännu mer, DÅ blire jul jul julklappar !!
har planerat, kommit på, skrivit ner och sturkurat upp mina julklappar (a) hahahah, SÅ på lördag ska jag OCH linnea ska julshoppa på lördag och jag är MER än taggad !! :) peace !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0