JULLOV

'
NU HAR JAG LOV !!
åkte till skolan vid nio, skippade frukosten eftersom vi skulle ha knytis fika och det var huuuuur mkt fika&godis som helst typ, så vi blev sjukt mätta men gott vare ! som jul-avlsutning hade vi två "del-tävlingnar " till minervaäventyret, [ som man gör innan sommarlovet som var galet roligt förra året ] en var en frågesport om lärarna och den andra var att man körde ballongleken ! DET andra var skitkul ! hahaha, alla på hela skolan körde och det var typ kaoooos men det var verkligen kul ! man vet inte vilka som vann den delen men  MIN KLASS VANN FRÅGESPORTEN, och då fick man både poäng till senare åså fick ALLA I KLASSEN ETT PRESENTKORT PÅ SF på 100 spännnn !!! hahaha, vi äger rumpa, sjukt värt !! efteråt var jag å några hemma hos mig å spela in scener till våran musikvideo vi ska göra, hehehe, blir nog braoo - men nu är de gjort, känns fett skönt ! städade lite, packade ner massa kläder härifrån som jag ska hem till söris å nu om en halvtimme typ ska jag ta buss hem diiiit! HERROOO :):)

tummen upp för jullov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0