long time no seeee

'
FREDAG har varit den skönaste dagen i skolan på länge !!! somsaaagt sovmorron och började 12.15 hade samhälls men satt hela lektionen och förde över filmer från mina klasskompisars datorer, SÅ de var slappt !! ;) sen hade vi historia, där vi hade en vikare som inte var så bra :/ hahaha, nejmen vi fick åka hem SÅ då åkte jag hem till clara där vi drack glögg, åt knäck och lussebullar - mkt trevligt och träffa henne igen, var ett tag sen somsagt, men de var KUL !
NU ska jag strax åka iväg till IKSU och träna den där megaroliga danssaken, är astaggad ! OCH sen ikväll ska jag vara med AGNES som de oxå var längesen jag träffade ! dunooo va vi ska göra men blir trevligt å ses !
NU måste jag springa till bussen HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0