LUCIADAGEN IDAG

.
'
HEJHEJEHEJ -
måndag = var en bra dag
- sov väldigt,väldigt gott inatt vilket var väldigt skönt !
- KULIG friskvård, vi ska leka aerobic/dans insturktörer vilket är jättejätte roligt !!
- vi sneekade in oss i aula nordica och såg UMEÅ STUDENTKÖRS LUCIATÅG = jättejättebra/mys/fint !!!
julstämmning där !! RIKTIGT lyckad, glad för att jag såg de ! :D
- på engelskan lurade vi vår lärare så, nu har vi sett slutet på filmen vi såg 2 gånger :) somnade 2 gånge oxår = SKÖNT
- efter skolan ner på stan, hittade köpte sista julklappen billigt&lyckat&bra
- kom hem fixade mer med liteextra julklapp, JÄTTEbra, sjuklyckat det blev !!
- HAR slagit in alla mina julklappar :)
HAR KÖPT ALLA MINA JULKLAPPAR NU - allt är klart !!
- nu ska jag se ung&bortskämd !!
+ linnea, din fleecetröja är SÅ SKÖNT ! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0