NAJS

'
'
JOWJOWJOW - helgen och dagen har varit väldigt bra ! :D dom har varit mysiga å sköna och jag är glad ! HEHE
söndagen var bra, jag var i lägenheten och kände mig som en riktig hemmafru, jag STORstädade den och tvättade, å bytte lakan, dammsög, våttorkade golven ja, allt man kan göra å gjorde de fint och rent överallt ! SÅ kände mig sjukt duktig och jag tkr de typ är kul å hålla på å göra fint (iaf där ;) ) SEN åkte jag till strömpilen, shoppade lite julklappar och köpte massa mat på maxi så nu är de fullt i kylskåpet där igen VILKET gillas :) hehe, å sen på kvällen var jag med fizzeboii ! vi myste å chillade och såg den där filmen som vi skulle se på bio förut, Despicable Me ! thihi, jag tyckte den var braaaa ;D hehehe
nu ska jag gå HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0