SÖNDAG

'
HEJ BLOGGEN !! helgen - lördag/söndag har varit tråkiga och gått vädligt fort. SOM vanligt så har jag inte gjort de jag borde, alltså ha pluggat rumpan av mig på matten och spanskan men  har ist inte gjort nått alls, eller kan glosorna men det är de ändå, så OJA har liiite dåligt samvete men MÅSTE klara de här så ska plugga NU ikväll, göra lite matte tal och sen på lektionen imr blire spanska och imr meeeeeed !! hehehehee men är taggad på imr, skön dag ändå, har friskvård då vi gör aerobics danser å jag å linn ägeeeer, å sen ska jag träna på lunchen antigen spinning eller bodypump + zuuuumba, får se vad de blir :) men de är jag taggad på, åååå sen blire hem ännu mer plugg typ :) YEY såååå helgen har varit tråkig förutom i fredags som ÄGDE :) hehehehe
nej NU matte!!



bara gamalbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0