swwwing

'
helloooo, nu sitter jag i min säng å ska snart sova ! :) imorgon börjar jag dock efter luuuunch, 12.15 !
men orkar inte stå och vänta på buss ute i ovädret imorgon så ska åka med mama in på morronen till lägenheten  å chillar och sover där istället :) haha, sov på iksu en timme imorse, började 9 åkte med mamma om kom in åtta så då låg jag där på en soffa och snooozzzade ett tag (a) NU ser jag på musikhjälpen, som jag gör 24/7 typ - love it !! och snart ska jag see när MOVITS spelar !! dom är ju rååsköna,  gillar låtarna;
swing för hyresgästföreningen
äppelknyckarjazz
fel del av gården
DOM borde komma till open !

Kommentarer
Postat av: gabbe

tack millso :)

2010-12-17 @ 09:17:34
URL: http://grullishen.blogg.se/
Postat av: A

dom var där förra året

2010-12-17 @ 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0