tjow

'
HEJHEJ bloggen ! NU sitter jag hemma i lägenheten och äter mat, för att få lite energi så att jag ska orka plugga matte heeeela dagen ! har första matte B provet imr och vet inte hur de kmr gå, det är SVÅRT ! men jag ska göra mitt bästa och verkligen plugga nu ikväll ! :) hade ju spanska prov idag och de gick nog inte så bra som jag hade hoppats, men asså jag hara verkligen pluggat mkt men de är bara SÅ SVÅRT (de med) men imperfekt och preteritum att veta när vad ska vara vars, det är jättesvårt så failade på det plus läsförstående! jag gillar spanska men min hjärna hänger inte med och jag fattar bara inte längre ! :D hehe, men ha vi får hoppas att de gick bra!!
men nu ska jag äta klart, se 90210 (a) och SEN plugga heeeeeela dagen lång :D hehehe
PÖWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0