tursdaj

,
TODAY - har jag varit hos herr doktorn. jag&hanna var kallade samtidigt å dom snackade om gluten typ.
hanna har ju de, och eftersom jag blev laktosintolerant nu, för man brukar antigen få de när man är lite en gamal, så tyckte dom de var lite knas och eftersom min syster har gluten så tror dom att laktossaken kan vara ett som "för-stadie" till att jag har gluten.. så vi snackade om de och sen tog dom prover för att se, och dom skulle ta nått som skulle visa om jag hade nån gen som gör att man skulle kunna få gluten, så HOPPAS på att jag inte har den !!!
SEN åkte jag till skolan,hade ingen vanliga lektioner utan utvecklingssamtal dag, så åkte hem efter lunch typ å tänkte ta 13.30 bussen men jag klantate mig och missade den, så är lägenheten nu å ska åka med mami hem : )
ikväll ska jag vara med LAINO men innan de måste jag plugga, hahaha jag suger har verkligen tappat de här med att plugga, haha - så nu ser jag bara på serier hela dagarna ist, men MÅSTE plugga SPANSKA OCH MATTE !!
har 1a matteprovet på matte b på onsdag, å de är på typ 100 sidor, har inte gjort alla än men de är ASMKT och ASSVÅRT !! så de måste jag fetjobba med i helgen + att jag har spanska prov på tisdag, och det mååååstemåstemåste jag få bra på, visa att jag inte är sämst i spanska som hon tror :D hehe men de är svårt de med :( måste jobba mkt på de oxå, vilket känns drygt, ORKAR INTE hehe, eller VILL INTE rättare sagt :)
NEJ, nu ska jag ringa min mor och fråga vars hon håller hus för att förhoppningsvis komma hem nångång :) peace.


bild från i sommars när vi kvällsbadade vid bryggan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0