until we bleed

'
kvällen har varit skön ! har varit själv i lägenheten vilket är skönt ! har jobbat hela dagen med att skriva de där digerdöden arbeten och de gick bra, och jag är KLAR med de ! eller inte helt helt helt, måste kolla i boken och kanske skriva till nått, dock är de precis 2 sidor nu, och det är max (a) men iaf ! :D känns GRYMT SKÖNT att jag är klar !
bakade även muffins till vårt klass-knytis på tisdag, men dom blev jätteäckliga och konstiga! dunnooo why men dom bara blev de hahaha, SRY KLASSEN ! meeeeen skön kväll och nu lligger jag i stora sängen med flera flera kuddar har ett duntäcke under mig och ett över mig, lööööv it ! har sovit så mkt i helgen att jag inte är trött alls... men borde sova för imr ska jag å linn eximinera (?) köra vårt aerobics pass inför klassen och HOPPAS HOPPAS det går bra, kmr vara mega nervös men vill vill vill verkligen att de ska gå bra :)
gaaah, snart julllov, snart JUL ! myyys
nu ska jag se nån film eller nått så att jag blir trött, PÖWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0