DAG 10 !!!!!!!! (alla låtar/listor är länkar)

'

dag 1 • en nyligen bild på dig och 15 intresanta fakta om dig

dag 2 • meningen bakom din bloggs namn

dag 3 • en bild av dig och några vänner

dag 4 • en vana som du önskar att du inte har

dag 5 • en bild av någonstans där du har varit

dag 6 • favorit superhjälten och varför ?

dag 7 • en bild på någon / något som har ströst inverkan på dig

dag 8 • mål på kort sikt för denna månad och varför

dag 9 • något du är stolr över dom senaste dagarna

dag 10 • låtar du lyssnar på när du är glad,ledsen,uttråkad, eller mår dåligt

'
Igår var de en tråkig sak," något du är stolt över dom senaste dagarna " VISSTE inte vad jag skulle skiva å kom inte på nått som var stolt över sååååå jag sket i å göra!
men idag - dag 10 handlar de om MUSIK :D så ska försöka komma på nått !!
DE jag lyssnar på när jag är
'
GLAD :
JUST NU, äre de 3 första låtarna på min nya spellista ;
Split my personality, (Bassflow remix) - Salem
Call your girlfriend - Robyn
Dog Days are over - Florence + The Machine
men allmänt så äre nog mycke olika men EN speciell LÅT som jag ALLTID blir glad av är
Don't stop Believin' med GLEE
- den blir jag verkligen,verkligen alltid glad av !! :D

'

LEDSEN

'

- hahah, jag har ganska många lugna,sköna och deppiga spellistor på spotify verkligen och många av låtarna som jag lyssnar på när jag vill lyssna på nått lungt och bra kommer från OC - soundtracket faktiskt, och en som jag verkligen gillar är For The Windows In Paradise med Sufjan Stevens ! gillar den för just en speciell anledning som säkert nån redan vet ;) hehe men väldigt många bra låtar därifrån är jättebra. ANDRA BRA - I was Wrong med SleepStar ! (L) Soulmate & Wild Horses Natasha Bedingfield

HÄR HÄR HÄR HÄR - är några länkar till mina depp/chill/mysiga och listor på spotify ! VERKLIGEN bra lovar jag er!


Men en låt som jag verkligen älskar och kan lyssna på hur många gånger som helst är Pretenders  med Montt Mardié& Hello Saferide !!! ni har säkert inte hört den men åh, va den är bra och fin! Har ingenaning om vem killen är men tror jag hittade låten när jag lyssna på Hello Saferide alltså Säkert! och hade på Suffelmode och sen kom det bara på den låten och fasnade ! DEN är verkligen en depp mys låt, med acustic gitarr, duett å om olycklig kärlek - oooo den är så fin !

VERKLIGEN LYSSNA PÅ DEN !!

'

'

'

när jag är UTTRÅKAD så är jag otaggad och för att BLl taggad lyssnar på partymusik !! haha, nejmen bara sköööna låtar som man blir meeeegataggad av ! :)  men vilka låtar är helt olika för vilken som är bäst ju då men JUST NU så skulle det nog vara ;

'

TEENAGE CRIME - Adrian Lux

One & Miami 2 Ibiza - Sweidsh House Maffia

Get some - Lykke Li

Beep my Beep - Addeboy vs Cliff

Nothing But Love - Axwell

The Time - Black Eyed Peas

Pengar - Maskinen

Electric feel & Kids - MGMT

Låna Pengar - rebecca&fiona + basutbytet

Now You See It - Pitbull (!!!! hahaha )

Starstrukk - 3OH3! + katyperry

TYP assssså de finns ju miljoner andra och det är inget speciellt med JUST dom här låtarna lixom haha, kom inte på några exempel !

och OCF ... Robyn !! ;)

dancing on my own / hanf with me / get my self together / time machine / love kills / include me out / call you girlfriend

'

blir aldrig trött på den här låten, den är verkligen SÅ GRYM !!!

'

NÄR jag mår dåligt lyssnar jag typ på depp musik eller bara allmänt bra låtar som man blir glad av ! :)

allmänt braiga och glada och sköna låtar kan vara typ ;

'

'

Shark In The Water - VV Brown

Will Allways Be Your Solider - Marit Bergman

Backseat - Staygold

Tiny Dancer - Ironik

Daniel Adams Ray - SVART & LILLA LADY

Genom eld / 25 / Debut - Oskar Linnros

Man Must Dance / Dead End / 18 Karet Gold - Johnossi

MED FLER !!

har en spellista som heter CHUCK som verkligen är skön men halvlugna låtar å som verkligen är BRA så DEn kan ni ta om ni vill. KOM på en sak, haha, om jag mår dåligt är less eller är uttråkad å lyssnar på min svensk-disney spellista så blir jag alltid gladare ;) hehe

'

'

såå KLAAART  !! men somsagt, alla låtar är LÄNKAR så de är bara å klicka på låtarna & listorna för att få lite najsig musik !! :D PEACE !!

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0