YEY

'
TJABAA !! trost att jag inte var så glad innan idag så har jag haft en AWESOME KVÄLL !!
iksupasset var ju fullt men jag åkte ändååå, å kom lite seent å sneeakade in mig där och DET VAR VERKLIGEN HUR KUL SOM HELST !! de var spec gång, moulen rouge dans så det var som inget aerbocis utan bara massa massa svårt koreografi - och det var verkligen sjukt jobbigt och ganska svårt  MEN DET VAR SÅ SJUK ROLIGT !!
det är igen nästa fredag, den 17 å ni som kan MÅÅÅÅÅSTE VERKLIGEN GÅ! :D asroligt !!
jag var duktig på iksu idag, efter ett otroligt svettigt danspass så powerwalkade / sprang jag i 40 minuter + lite styrka mage&armar efter de :D känner mig duktig å glad och NU sitter jag i min säng och äter/dricker en banan,ananas& kiwi smootihe med linfrön :D mkt gott mkt gott ! SÅÅ nu ska jag se nån serier och sen sova, har inget å plugga FETT SKÖÖÖÖNT :D


skulle bara föra fram att även fast än jag var arg å less OCH jag blev dissad.. idag SÅ ÄR JAG MKT NÖJD MED KVÄLLEN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0