United State of Pop 2009 (Blame It on the Pop)

hejhej, ojoj- jag är så trött,trött,trött men ändå glad!
det känns skönt, jag har inte panik över något typ, tar matten imr, så jag kan faktiskt egentligen gå å sova nu.
jag ska göra det snart, bara mysa och sova tidigt :) kommer bli skönt.
dagen gick bra, skönt ! jag tränade för första gången på ett tag, jobbigt vare- de är nog därför jag är så trött.
men nu ska jag fortsätta ligga i sängen å mysa.

min syster visade mig den här nyss. Det är en remix på 2009 top 25 hits eller nått.
och den är verkligen sjukt bra gjort, asså det måste tagit hur lång tid som helst att göra.
sånt här är faktiskt sjukt cool hur dom har fått ihop allt och de låter så sjukt bra och snyggt gjort :)
more creed to them !! LYSSNA PÅ DEN

Kommentarer
Postat av: Hallvardkarolina

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2012-06-29 @ 08:09:49
URL: http://hallvardkarolina.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0