yey

fel, nått jag är taggad på faktiskt är ÅRE !!!!
inte nu på lördag men nästa dåååååå :) så himla kul de kommer bli !!
men iaf, de har ju 75% på ALLT på hela stadium, för att de var brandskadat såååå i lördags var jag&clara och två av hennes clasmates där, vi köade o 3 timmar UTANFÖR för att komma in!! vi dog av kyla, verkligen inte okej !
men när vi kom in vare kaooos,verkligen sjuukt kaos, allt var utplockat å helt tomt och verkligen allt var nästan borta och allt var utplockat och alla hade köpt HUR MYCKE SOM HELST, helt helt galet.
iaf jag hade inte så mkt pengar så jag orkar inte satsa sönder å leta efter så mkt, men jag köpte en jacka !
en ny snowboardjacka, och jag är så sjuuukt taggad på åre nu.
den kostade egentligen 2400 åså nu fick jag den för 600 spänn, SÅ SJUKT VÄRT !
jag är glad, och nu blev jag taggad, så nu ska jag fortsätta plugga! PÖSS

CLARA KÖPTE EN RÖD JACKA, så taggat att hon har rosa googles och jag röda, så ska vi typ byta på sportlovet, YEY



Kommentarer
Postat av: maria

gaaaah, så himla snyyygg!!



jag taggar sönder :D

2010-02-21 @ 18:52:32
URL: http://kluriga.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGGGGGGGG :D :D :D den är i stadium påsen hemmma!!! :D

2010-02-21 @ 19:39:57
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kul med åre! :D

2010-02-21 @ 20:27:53
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: linn1

ASFRÄN :D

2010-02-21 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0