DAGENS TABBE nr2

haha, paniken !
jag har sovit idag,å jag somnade kanske vid sju eller nått och sen då när jag vaknade nyss så tittade
jag på klockan och fick PANIK för jag trodde att de var 10 på morronen.
jag var helt säker på att jag hade missat bussen,skulle komma försent
men konstigt nog var mamma å hanna hemma och när jag kom ner och typ dampade
så var dom lite knasiga haha
men jag vart asstressad och började typ byta om och fixa mig å ba damp.
och sen då- kom jag på att kolla om klockan var tio på kvällen ;)
hehe, vilket var väldigt skönt men jaaa,jag kände mig väldigt dum.
men nu måste jag plugga, och packa lite för imr ;]

Kommentarer
Postat av: aaag

hahaha naw sötis:D

2010-01-27 @ 22:39:13
Postat av: linnéaj

haha dagens fail x2 : D sswwweet



du måste med på lördaaaaag.

2010-01-28 @ 09:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0