I <3 IT

årdagen var verkligen asbra! :) vi hade astrevligt och roligt och det var sjukt lyckat.
vi åt, pratade, såg en halv film, körde sms roulette XD haha- som är sjukt roligt ändå ! och pratade och hade alltmänt as roligt :) gaah, jag älskar mina classmates !!!
och nu snart kommer mamma och hanna och hämtar mig och sen ska vi hem till sörmjöle ! :)
MITT NYA INTRESSE ÄR VERKLIGEN ATT GÖRA SPELLISTOR !! DET ÄR SÅ HIMLA KUL !
men nu gjorde jag inte på spotify utan på itunes, jag har fått massa massa ny och assm musik från min farbror så nu har jag gjort massa spellistor som jag ska lägga in på iphonen sen som kommer bli asssssm !:)
och sen när jag kommer hem ska jag lägga in all annan musik som jag har på hårddisken- ASSM
ojoj, jag taggar !!


och SJÄLVKLART blire photobooth igår oxå XD




Kommentarer
Postat av: signeeee

helt galet kul vi hade de, MÅSTE GÖRAS OM SNARAST

2010-01-07 @ 21:30:03
Postat av: Syedzara

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2012-07-10 @ 05:13:36
URL: http://syedzara.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0