jääää

idag hade vi skridskor med klassen, jag var inte så taggad men det var faktiskt roligare än väntat.
det är ju kul faktiskt, jag tycker att vi borde åka mer, vi borde dra och åka i sörmjöle linnea !!
sen gick vi hem till linn och fikade massa gott och hade as trevligt.
asså jag tycker verkligen om mina classmates, dom äger verkligen :D
sen chillade jag kvar hos linn ganska länge så jag kom hem för ett tags sen, och nu måste jag städa
och plugga och göra massa jobbiga saker.
jag funderar på att åka till draggens öppethus och träffa vänner, eller se chuck, och sen p3 guld och sen PH.
haha, får se hur det blir :)
sjukt snygga och fräscha tjejer

Kommentarer
Postat av: linnéaj

VI SKA ÅKA SKRILLOR, OJA!

2010-01-19 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0