TODAY WAS A GOOD DAY

hola mina vener.
idag har jag gjort massa roligt !! :)
först  gick jag på stan med min mor och letade dunjackor- men det gick bajs :(
det SÖG, behöver verkligen en ny dunjacka MENMEN.

sen träffade jag mina tjejgruppsvänner, som jag inte har träffat på as länge! vi fikade på wayne's och det var sjukt kul och trevligt att träffa dom igen:) as mysigt.
 
sen efter de träffade jag anton, så då satt vi och snackade och chillade där ett tag- mkt trevligt de med!

sen åkte jag hem och fixade mat åså och sen kom clara och maja !!
det var sjuuukt länge sen jag träffade maja och de var länge sen vi var allihop så det var AS KUL !!
vi satt och kollade på massa gamla och fula bilder från sexan,sjuan,åttan typ XD mkt heta tjejer!
de var as kul att träffa maja igen- var superlänge sen! 

sen efter maja åkt såg jag och clara music and lyrics :) åh den är mys.

EN GRYM LÅT- 24 med JEM !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0