- vad är de för en dag ? - är de en vanlig dag ? - NEJ det är INGEN vanlig dag !! FÖR DET ÄR AGNES FÖDELSEDAG- hurrraa hurrra hurrraaaaaaaa !!!!





STORT STORT STORT GRATTIS IDAG TILL VÄRLDEN BÄSTA AGNES (agge- aggebagge - nanis, nannoo, nnnnooo!? butcrack-agnes osv) SOM FYLLER ÅR IDAG !!

hahahahahahahhahaha- fett fail på mig!!! JAG VAR TRÖTT OKEJ? agnes ÄR ju redan femton!!!! hon fyller JU 16 !!!! :) men de känns oxå litet !!! MEN SOMSAGT 16 ÅR !!

huvudsaken är att det är din födelsedag idag sååå stort grattis till dig och du är så sjukt grym på alla sätt och vis- mkt tacksam att jag hittade dig i 8an där nångång och att vi blev så tajta och att vi fortfarande är det, och har hållt ihop trots allt.
du är bäst och grattis återigen !! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: NANNO

hahahahha tack:D, men jag hoppas du skämtar med åldern, vet du inte vad jag fyller? hahahahaha

2010-07-05 @ 03:21:51
URL: http://agnesnya.blogg.se/
Postat av: gabbe

HAHHAHAHHAHAHAHa

fel ålder!

2010-07-05 @ 11:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0