eclipseinmyheart

har inte så mkt å säga om filmen, orkar inte skriva ner massa. är helt utpumpad typ. jag dog verkligen !! hahaha, hade verkligen ingen aning om vad som skulle hända och sen ba GAAAAAAH!! jag blev så CHOCKAD flera,flera,flera gånger under filmen och jag kan inte säga annat än att jag älskade den. eller inte älskade, men gillade sjukt mkt !! ASBRA!! heela filmen var som så bra gjord, rolig,scener, coola vinklas, fått med mkt, BRA BRA BRA ! verkligen BRA !! och överraskande- PANIK !!! men asså fem av fem, SJUKT bra film verkligen - vill se den igen NU !! och nu MÅSTE och SKA jag verkligen läsa boken !! over and out.

lite bilder från filmen
gillade att edward var med mer i den här filmen, och att han var snäll&fin !
gillade även alla så roliga detaljer SKARPT, massa saker som jag kmr på nu i efterhand som var bra!

asså åh, hade glömt bort hur bra den där serien är asså, MÅSTE läsa om och se om och kolla på alla töntiga bloggar igen (a) thithi

det HÄR är bra, det ÄNDA RÄTTA ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0