HEJSAN

CHACHA BLOGGEN ! ! ! hehe - allt är bra med mig men TRÖTT är jag!
helgen har varit superbraoo och mysig och har spenderats med min coola fizzepizze och idag, eller igår firade vi 5 måndader :] men aja, så här har jag haft de iaf.

torsdag - herr doktorn först och sen på kvällen salem !! :) med mina bästa och salem var super så söt så bra ! haha, OCH vi kämpade och tog oss längst fram framför scenen - vi och småbarnen, haha men fett kul och ja saaaalem <3

fredag -  åkte till fizze på morronen, hängde på hans jobb på dagen, INTE så kul eftersom de var bajsväder, men vi åt glass å spela massa minigolf och det är ju KUL !! när de går bra, men ja, det är underskattat !!

lördag - ba chilllllla, vi gjorde inte så mkt på dagen eftersom de var bajsväder då oxå, men sen på kvällen blev de sol så då åkte vi till värsta fina stranden och badade och kastade freezbe? och ba myste,jättefint och jättemysigt!

söndag - hmmmmm, stekte i solen, åkte till playan igen,solade,badade, fett nice ! På kvällen åkte jag in till stan å hängde med clara hela kvällen :) vi gjorde och åt gooomat, såg på fotboll, JÄÄÄ SPANIEN ! var ute och gick, såg film osvosv.

summan av kardemumman - mkt mkt mkt bra och härligt och sooofta dagar. gillas! och imorgon (idag) börjar jag JOBBA!!! TAGGA KONFA - planering måndag,tisdag, onsdag - fjällen ---> kmr hem fredagen under trästock, lördag = trästock , söndag JOBBA igen, konfa i strömbäck två veckor frammåt ----> samma dag konfan slutar, TURRRRRKIET med sigen !! :) ASSSSSSSSSM

den här bilden är från min egen konfa för 2 år sedan
haha, kul att jag ser likadan ut ! :D hahah




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA du ser likadan ut juu lol men det var på fredagen vi badade gumman inte lördagen :*

2010-07-12 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0