INTE HELT OKEJ

åh, var ju hos doktorn idag, och då MÄTTE jag mig och ja ba scooore, nu kommer jag se hur mkt längre jag har blivit, för de har KÄNNTS som att jag har blivit längre på sitone, men hmmm, jag mätte mig, och tänkte väll att jag måste vara typ 163-164 iaf, eftersom jag har växt åså - OCH SEN HUR LÅNG VAR JAG DÅ? .... 162,5 !!!!!!!!!!
jag har typ växt MAX 1 cm sen 7aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !!! INGENTING- hahahaha, hur kort som helst !
jag VILLVILLVILL bli längre och SKA BLI !! hahahah, blir ba lesss ! :D ett måste är ju 163 iaf, men 165 skulle vara BRA, men ändå 168 är ju drömmen, iaf den realitiska ! 
aja, hahahaha, bara så ni vet läget sådäääär!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHAHA, synd!

2010-07-08 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0