jäs

halluuu !! idag har jag packat,packat,packat hela dagen ! men nu har jag packat klart både till fjällen OCH strömbäck! mkt kläder kan jag loooova ! :) har även varit och badat med mina kusiner och nu väntar jag på att linnea ska komma och hämta mig åså ska vi åka till några klippor och bada ännu mer och mysa !
nej nu kommer linnea HEJDÅ
bilderna är min konfa, 2 år seeen när vi gick i fjällen !
snodde dom från linn&marias blogg

hahahahahhahaha-

var tvugen att ta den här bilden ! HAHAHAH hanna&linn - mkt fin cooombo dedär ! ;)


Kommentarer
Postat av: Linn Lindgren

hahahhahaha sista bilden är som ett enda stort skämt :O

2010-07-15 @ 20:22:54
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0