asssm

CHACHA BLOGGEN ! :) hoppas allt är assssm och att ni har haft en lika bra dag som MIN ! för min dag har varit super :) blev väckt med superfrukost av papa,men jag var dock ganska trött,var uppe till halv 5 igår :( men iaf, de är SUPER väder här, så ja å hanna gick ner till några klippor där man kan bada å la oss där, de var as mkt folk men vi fick en assm plats nära vattnet så de var SUPER !! kom hem vid halv 4, va tröttta å nu har jag dushat å chillar :) å ikväll vi ska till grönan,tagggat - har inte varit där typ, nån gång när jag var mini, så jag är taggad! men super iaf, och imr flyger jag hem  - sjukt taggad på å komma hem HÄNGAAAAA med mina fina vener !
nej, nu ska jag fixa till mig för grööööönalund - hahah fett taggad.
HARE BÄST !!!

btw- filip bergström är bäst i hela världen, saknar honom bajsigt mkt för att han underbar och bäst å ja, masssa PUSSAR på honom nu, HEJS
om hem vid halv 4, va tröttta å nu har jag dushat å chillar :) å ikväll kanske vi ska till grönan, men vi får se, de är bara jag soim är taggad typ :) haahhem vid halv 4, va tröttta å nu har jag dushat å chillar :) å ikväll kanske vi ska till grönan, men vi får se, de är bara jag soim är taggad typ :) haah

Kommentarer
Postat av: claris

vado bruuun

2010-07-04 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0