världens bästa

HEJ - jag har helt klart världens bästa sommarjobb !!
kom hem idag från 1 och en halv vecka i fjällen med 31 konfrimander- HUR KUL SOM HELST !! ojojoj, vad jag har haft de kul och HUUUUUR GRYMT SOM HELST !! är superglad och as lycklig ! och nu mellanlandar jag bara hemma, tvättar och packar och IMR bär de av till trästock för att träffa alla mina fina vänner som jag saknar till tusen !!! kommer bli hru bra som helst ! och sen på söndag/måndag till strömbäck för 2 veckor till med DE UNDERBARA SMÅTTNIGARNA!!
är SICKTglad och lycklig just nu asssooow. har inte tagit några bilder typ men de kmr väll sen, OJOJOJ vad bra de har varit !!
bilder från fjällen, mkt fint,mkt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0