ajajaj

orkar inte att det måste vara nått fel på mig, måste va allergisk mot nått.
pallar inte att alltid ha ont i magen eller nån annan stans och nu har jag haft ont i huvet 24/7 aslänge.
vad är grejen? jag försöker dricka mkt vatten varje dag så jag fattar inte grejen men huvet nu lixom men magen är ju bara cepe ont hela tiden men nu börjar jag tveka om de är gluten ens, för ibland när jag inte ens äter nått sånt får jag ont i  magen ändå. måste kolla upp det. tänk om de är typ gluten + laktos eller nått. de roligaste hade varit om det inte var något alls, bara inbildning-hehe. nejmen, tänkte kolla upp det efter sommaren men nu känns de som att jag vill göra de på en gång. typ idag, har jag druckit vatten och ätit en kycklingsallad och nu - ASmkt magknip !! men de kanske var nått jag åt igår eller nått men ÄNDÅ - fett drygt. MEN vi ser väll men jag men jag SKA kolla upp det NU !

Kommentarer
Postat av: kapten jarl.

jag har också haft ont i magen mycket på sistone.. men jag tror det är för all lök jag äter.. men jag vet inte, har haft magknip och måste ligga ner hela tiden för att det inte ska göra asont..

men det kanske också bara är inbillning för jag har inte ont då jag är med folk, då gör jag annat och inte tänker på det..

vi har det inte lätt :(

2010-06-21 @ 12:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0