BAAAALEN

GAAAAAAH, JAG ÄR SÅ KÖRD OCH SÅÅÅ TRÖTT !!idag har jag inte gjort någonting vettigt alls, eller jo men inget av de jag borde göra ! jag pluggade inte ens idag när jag hade FETASTE chansen för då höll dom på med hår å smink å allt inför balen hemma hos oss å jag är världens mest ofokuserade människa så jag pluggade inte ett SKIT!! sen vare bal- stod å kollade där i TREEEE TIMMAR !!! sjuuukt trött och less i benen nu sen efter !! sen kom hem till lägenheten typ DÖÖÖÖD - tänkte plugga / försökte plugga men SOOOOOOMNADE !! sov till TIO - åkte hem till söris å här är jag nu ! HAR INTE PLUGGAT ETT SKIT, SVINTRÖTT och så körd. men de var typ värt de, sjukt kul idag juuu :) gillar verkligen balen occcch nu ska jag skolka imr så att jag kan plugga - YEY

Kommentarer
Postat av: linn1

du är kool som skolkar :(

2010-06-03 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0