bättre än bäst

U N D E R B A R T !!
P E R F E K T
H Ä R L I G T
S K Ö N T
V E R K L I G E N   U N D E R B A R T !!!

( hanna tipsade mig om den här låten, lika underbar och glad den med - lyssna på den när ni läser kanske ni får lite samma feeling som jag - GLAD !! Shark in the water - VV Brown )

ÅH, NI FATTAR INTE HUR MYCKET JAG TYCKER OM ATT VARA HÄR- DET ÄR VERKLIGEN UNDER,UNDER,UNDER,UNDERBART !!
sov jättelänge och jätteskönt, kom ner, lunch och sen sola och läste å chillade lite på altanen- sen drog jag ner till den lilla, mysigaste och finaste jag vet - satt i en solstol och solade, vinden från havet fläktade, lyssnade på musik, läste en grym bok och verkligen livet som bäst. Vattnet var klart och lite kyligt men skönt att svalka sig, sjukt underbart.
sol,sol,sol - varmt men inte för varmt, sköna vindar och verkligen underbart- låg där nere i flera timmar.
nu ska jag chilla lite, dusha och sen ska jag och farmor&farfar in till stan och picknicka lite :) är verkligen så lycklig nu,är glad så glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0