BRÖLLOP !!

HELU - i'm back.
helgen har somsagt tillbringast hos filip vilket har varit skönt,mysigt och slappt! vi har bara chillat å haft de brao!
har inte kunnat göra så mkt eftersom vädret SPÅRAR(spårade) ,men idag har de ju varit helt ok! :)
men måste ändå säga att helgen höjpunkt helt klar var bröllopet !!!  jag var inte alls taggad på de eller så, hade inte tänkt se de men sen när jag väl såg de så blev jag helt fasst ! jag vart as taggad och jag tyckte de va SÅ bra och fint och jag vart som så lycklig !! vi såg typ allt ! :)
haha, fattar inte vad det är med mig och bröllop- men  nått är det, jag blir så rörd, gråter varje gång! så jag grät flera gånger framför tvn för att det var så fint och jag är som så glada för dom! :) hon var värsta fin och dom verkade värst lyckliga! sååå nu är jag verkligen GO MONARKIN typ ;)- hahaha bara för att det var så fint :) men NICENICE ! bra gjort iaf.  JAG GILLAR DET VERKLIGEN !! så söta ! hehe, jag vill oxå gifta mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0