day1


skön dag -nu är jag nydushad efter att ha varit ute och sprungit i kvällssolen ! haha :]  bra dag, solade,läste,lyssnade på musik å har haft de bara braooo ! sliten efter tåget så sov jag lite, sköööönt och sen for jag och farmor och tog ett kvällsdopp. otroligt fint här verkligen. Imorgon ska de bli ännu bättre väder så då blire ännu mer sol,bad,strand,bok,musik,avslappning!! gillas skarpt. ska bli bra väder hela veckan. stannar här tills fredag, sen åker jag till sthlm till hanna&papi! är astaggad, shoppa,se eclipse,sola,och vi ska på gröna lund!
nu tittar jag och farfar på fotboll - jag är trött,ska sova tidigt och gå upp tidigt. åh, känns GRYMT å va här ! :D peace.

Kommentarer
Postat av: clara

åh fin du är,önskar så mycket att jag var i varberg nu! måstemåste åka till göteborg sen :) slutet på sommaren!!!!! :D

2010-06-29 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0