DEN DAG KVAR !!

DEN DAG KVAR !!
imorgon är det skolavslutning !! tagggggah
då äre film och chill på skolan först, sen ska jag&gabee på
TC's 9mu's (den sämre versonen ;) ) KONSERT!
jag är as taggad, fatta kuul :) vi ska dit 10.30 så sneeeeaka in oss, för vi kan inte på kvällen ! TAGGA
sen är skolavslutning men innan de ska vi till gabbo å göra oss fina, THITH :)
hej jag är taggad
sen torsdagen - sova, studenten på miggård, sen FETT studentfiranade x5 på norrmjöle, sen sthan å corona ? mkt smått otagggad, men vi ser väll !
HOPPAS NI HAR DE BRAOOO! :) allt är bra med mig iaf
igår chillade och med mina b-rudar somsagt och kvällen slutade med omogen mango hos clara, MKT gott !! snacka,muffins och somna till kick-ass - HELT RÄTT- hare bäst nuråå, PÖSS
stheeek !! hahaha, eller nääääääää XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0