HON HAR GJORT DET IGEN !

kommer ni ihåg när jag vann alla vitamin well? haha, det var ungfär vid samma tid förra året,  och vet ni vad- hon (jag) har gjort det igen!!dock inte typ 50 flaskor vitamin well MEN jag har vunnit en goodiebag ;) HAHAHAHA- det var på bella&tyra show, som jag såg med agnes å då skulle man smsa in en sommar hälsning- och då kände jag ba, varför inte? så då pepprade jag in flera stycken smöriga sms, men då kom dom inte med (trodde vi) så då tänkte jag inte mer på det- men sen ringde dom idag å sa att jag var en av dom som hade vunnit en goodiebag - HAHAHAHAHAHAH, så varför inte, fett värt ! ! :D jag bara tackar och tar emot - mkt komiskt och roligt och VÄRT ! vet inte var det är i den, men hon sa att det var lite krämer, solskyddsfaktorer och läppglans typ, får se när det kommer :) hahah- men lite roligt iaf !
ska börja satsa å vara med i flera flera tävlingar, det skadar ju inte och ibland jag har ju turen på min sida ;) HAHA - seee det är inte bara du anton som vinner grejer hela tiden !! men en gång om året räcker för mig (a)

tackartackar HEHEHEHEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0