jää


nu har sommarlovs-feelingen verkligen infunnit sig !! idag var det ju superduper väder så jag och clara har bara legat å solat hela dagen!
så skööönt, filt + lite godis + cider + vattenmelon - helt helt helt rätt !!
sen for vi hem till claris å spela lite gitarr å chillade på balkongen- mkt mysigt( bilden är från en annan mysig gång på hennes balkong )
men nu känner jag att de kliar lite på kroppen, känner mig lite varm, lite röd sådär ;) hehe men de är smällar man får ta (a) jobbar på hudcansern lite mer- nejmen är inte SÅ bränd bara lite lite lite ! men ni vet hur jag jobbar.. ;)
nuuuu har jag tråkigt, väntar på vener, eller får se hur de blir - menmen, de blir nog bra tror jag !!
HANEHÄJ
! jag längtar tills imorgon oxå - ÄNTLIGEN ! pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0