KLAR

om jag får säga det själv så har jag varit sjukt duktig idag. nu har jag STORstädat mitt rum, verkligen gjort grundläggade städning. rensat,prövat,slängt kläder, dammat överallt, gått igenom alla lådor,damtorkar osv osv osv!!  nu har jag verkligen sommarstädat och behöver aldrig städa lika mkt igen förrän i vinter (a) hehe ! ikväll ska jag somsagt bara chilla och åka in till stan och typ hänga med gabboo, ska ba soofta lite innan.
hoppas ni har haft en braoo dag.
här är lite random bilder som jag hittade på min mobil från igår :)


Kommentarer
Postat av: linnéééa

bääääääst :)

älskar bilden på tomas, ahaha :D

2010-06-06 @ 01:30:14
URL: http://infantilisk.blogg.se/
Postat av: anonym

han som ligger längst ner i högen ser inte dåligt sexig ut :O telenummer till han tack!

2010-06-07 @ 00:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0