lite efter men


lite sent men helgen (förra) var GRYM !!
midsommar,dagen efter midsommar och dagen efter de!!
fredags-midsommar var asssbra - verkligen super lyckad- men asså kan midsommar bli misslyckad?

men iaf- på dagen så kom fizze till mig och sen gjorde vi picknick på gick till grönområdet och picknickade med linneao och var med på midsommarfirandet där- asasas varmt och mysigt och gottgott - hem chilla sen gooooo middag hos linnea.
massmassa god mat, grillat,kroketter,majskolvar,sallad,vitlöksbröd och 2underbara cheescakes till efterrätt- kubb,buzz,musik,SKRATT ,folket var grymt,tack till, linn1,fizze,marcus,jesper,nisse,alex!! midsommar kan aldrig gå fel känner jag,alltid lika bra- älskar verkligen midsommar!


- dagen efter,lördag,hemma chilla på dagen och sen på kvällen in till stan till mina bästa,bästa b-rudar.
clara,linnea,agnes&gabbe+millo = sjukt assm. vi grillade å åt igen på claras ballkong och hade verkligen supertrevligt. vi diggade "we no speak americano" helahela kvällen- skulle dra in till stan men fassnade på minervaskolgåren och sen lekte vi hela kvällen hinderbarnor - AS KUL!! om man har fantasi och är kreativa har man aldrig tråkigt. nejmen as kul vare verkligen mkt mkt lyckat!

och i söndags kom fizze till mig i söris igen och vi ba chilla och solade och packa inför gbg. ba myyys och sen åkte jag till varberg med TÅG :)
de var de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0