summerrr.

hemma i sörrris nu - fredagkvällen var rolig,hände med vänner på stadens torg för de mesta.  9mu ägde ju sönder grubbe (som vanligt) jag skrattade ihjäl mig när jenny&gabbe körde sumobrottningen,de va även roligt å se linn&signe köra "trekamp" ;) hehe - träffade folk och ja hade de treeevligt somsagt. Igår var jag med fizzzzzzzzzzzehe(filip). de var assm, har inte kunnat träffa honom på allt för länge så det var verkligen mys. vi ba hängde och chillade å kollade på vm - sex and the city 2 och lite mer vm.
SATC 2 var rolig och underhållade men den spårade ändå liiiite för mkt, haha jag skrattade ganska mkt åt filmen vissa tillfällen, men de var roligt å se den ändå, och nu är jag taggad på att åka till abu dhadi ;)
NU - sitter jag i soffan med täcke, äter melon och lite chips och väntar på att hairspray ska börja på tv igen.
vad händer i vecka?? - jag vet inte, ingeeeet planerat SJUKT skönt, vill ba att de ska bli bra väder så att jag kan sola&bhaaadaaaaa :)  HANEHÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0