två låtar som borde lyssnas på men inte finns på spotify

den första - alla vet ju vem oskar linnros är nu för tiden. han var ju med i Snook men nu har jag gjort solo karriär som har gått assm och han är ju verkligen jättejätte bra! Men jag visste inte att den andra killen från Snook - Daniel Adams Ray också har gjort solo karriär ! Hörde den här låten på radion och trodde verkligen de var Oskar men då va de den andra killen ;) dom låter ganska lika men jag älskar verkligen den här låten, dumt av dig !
vet inte var det är men melodin är verkligen så bra, ackorden ligger så snyggt och åh verkligen grymt tkr jag !
SÅ LYSSNA PÅ DEN

hörde också på radion att tove från idol hade gjort ett ny låt. jag tycker ändå den är bra- lite annorlunda men bra ändå - lykke li har hjälp till och gjort den har jag fått för mig och det hörs verkligen. men jag tkr den är bra.
bra gjort tove (Y) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0