weekone

helluuuu ! leget är braoooo, inte så trött men lite men jag MÅSTE egentligen sova för jag ska upp "tidigt" imr menmen. Bion igår vad BRA, jättejättebra !! :) hehe, verkligen en sån film som jag älskar- rolig,skön å ba bra.
underhållade och nice lixom, men vissa kan tycka att den som är gjort kanske men NEJ, mkt bra somsagt ! :)
så den rekommenderas starkt - killers som sagt ! seeeeen sov agnes här å sen chillade vi lite på sthaan och handlade lite rea things på monki :)
haha, nått roligt som jag och agnes har gemensamt är att vi gillar top model ! vi fick nått ryck för ett tag sen å se många, så vi har typ sett alla i usa å sen igår så kollade vi lite på den nyaste säsingen men sen ba, nej vi borde kolla på nån ny säsong som vi inte har sett tidigare - så då började vi kolla på australias next top model - (som var mkt bra, bättre än usa's så den rekommenderas oxå för regniga tråkiga dagar) säsong 5 iaf. igår innan vi drog till stan såg vi ganska många å sen i morse och sen idag efter stan å att jag hade käkat så låg jag i sängen å chillade och kollade - skickade ett sms till agnes å frågade vad hon gjorde - "ligger i sängen och ser top model " - hehehehhe, skönt att vi är likadana !! men ikväll cyklade jag iaf till agnes ( har cyklat 1,6 mil sammlagt idag alltså) så vi hänge och myste ba, MKT trevligt och mysig kväll men nanis alltså ! nu ska jag se klart TOP MODEL FINALEN- hehehehehe och sen imr ska jag till filip! PÖSS
loveit !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0