älskade vän

TACK LINN1 FÖR KVÄLLEN !

idag har jag varit duktig, packat och städat och varit effektiv.

taggar åre nu, men är dock trött trött trött.

jag och linnea gjorde inte så mkt vettigt men de var längesen vi träffades så

det var skönt att prata ut med henne ! sånt gillar vi.

MYS MYS MYS !!! + eva&adam, gjorde de inte sämre heller.

nu ska jag sova snart, ska dock se lite serier och mysa innan.


MEN CYA !!! kmr ju vara i åre tills på torsdag !

får se hur jag löser detta, har en liten plan.

men HARE BÄST PÅ LOVET MINA VÄNNER !

HEJ DÅ !


Kommentarer
Postat av: LINN1?2?3?

YES, tack själv! din lilla sherdil, professional drinker! :)



ha det bäst sjeeelv:)

2010-03-05 @ 23:22:20
Postat av: maria

TAAGGAGAA ÅREE

2010-03-05 @ 23:38:18
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0