buhuuuuu

gaah, den vad bra !
OJ vad jag grät.
verkligen! jag var tvungen att sätta mig upp å ba grät ! haha
jag smågrina typ genom hela filmen i genomsnitt och oj, den var så fin !
så bra !!
+ att jag är en sucker för filmer, gråter ju hela tiden.
men de var längesen jag grina så HÄR mkt ! verkligen! 


kom och tänka på när och till vilka filmer jag har gråtit mest.
inte bara när man fäller än tår, utan verkligen bölar, gråter och typ är förkrossad ! :D hahaha
det måste nog vara;
1. När Jhonny Harper dör i OC. Säsong 3.
jag såg de typ 3 på natten och jag var så sjuukt ledsen då, jag bara grät,grät&grät ! haha

2.  När jag såg Australia första gången.
grät floder då oxå!
3. Och nu till My Sisters Keeper !
så hemsk, men så bra och så fin! på slutet så bölade jag sönder, verkligen mkt ! :) hahaha


Kommentarer
Postat av: linnéa

visst är den hemsk men bra:)

2010-03-18 @ 10:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0