jag är sjukt töntig

jag är taggad på melodifestivalen iår !:) alla är borta i fjällen så jag ser på de själv :)
jag har betygsatt bidragen utifrån kläder,låt & scenframträdande och lite mer. HEHE (A)
så enligt mina beräknar och som jag tkr att det ska vara är;

1. Eric Saade
2. Ola
3. Salem (sjukt vad jag är kär i den kille)
4. Anna
5. Peter (men jag börjar tveka om den verkligen var så bra)
6. Darin
7. Pernilla
8. Jessica
9. Timoteij
10. Andreas

egentligen tycker jag bäst om salem, men vill inte att den ska vinna för att han är för fin för melodifestivalen men sjukt vad jag taggar umeå open nu !
+ BJÖRN GUSTAVSSON !! gaaaaah
+ måns <3


Kommentarer
Postat av: CARRO

URSÄKTA mille men är du heelt RETARDED???



ANTAGLIGEN borde listan ha sett ut såhär:

1. salem (min blivande man)

2. Eric Saade eller Ola eller Andreas

5. Darin

6. Anna

7. Peter eller Jessica (lika VÄRDELÖSA.)

9. Pernilla

10. Timoteij (SNÄLLA kan de flickorna bara döö???)



melodifestivalen suger. kan snälla anna hoppa av och låta snyggsalem vinna hela skiten.

2010-03-14 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0