jowjow


hejbloggen, vad händer? (A) haha
nejmen jag har verkligen inte skrivit på länge och don't know why really, men jag ska bättra mig :)
iaf, kom typ nyss hem från en kväll i obbola. de blev ingen resa bokad, :( men  vi färgade signes och vickans hår och hade väldigt trevligt såååå, de var värt de.
första gången jag är hemma nu på länge faktiskt, ska bli sjukt skönt att sova i min egen säng!
men jag är trött, lite allmänt less,lite ont i magen, men helt ok ändå måste jag säga.
men vissa saker känns bara bajs,men de orkar jag inte tänka på atm- :)

miniplanering
imorgon onsdag ,skola, träna sen clara&chuck typ :)
sen torsdag blire bara plugg,plugg,plugg !! spanska&engelska
sen fredag, LOV!!! träna, och sen hem PACKA PACKA PACKA, linnea,mysa, chilla, SOVA
lördag, 08.30 - ÅREEEEEEEEEEE !

Kommentarer
Postat av: frida(sj)

sötnosar!:D

fan va nice med ÅRE!

2010-03-03 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0