klurigt

idag har jag kommit fram till att ...
  • jag har lärt mig, eller nu kan jag blinka med ett öga i taget...      haha, jag är sämst men det jag menar att förut kunde jag bara blinka med de högra ögat, men idag på bussen så upptäckte jag att det gick att blinka med de västra ögat oxå ! haha, svårt att förklara med ni fattar- ;D
  • att det är sjukt skönt och underskattat att bara gå på stan å bara strosa...  jag vänta på bussen i typ 20 minuter å då gick bara runt å kolla lungt å stilla och bara chillade. Sjukt slappt å mysigt, ett tips är att gå på body shop, där äre pörfekt- finns så mkt fint och gott att pilla och lukta och kolla på.
  • att det är inte är så bra att sova på eftermiddagarna efter skolan.                                                           det är skönt, för man är ju alltid trött så det är ju najs, men inte nu- nu borde jag sova, men är as pigg...
HMM- blev inget pluggande eller någon linnea idag- bara sova ! inte helt fel de heller MENMEN
ska försöka sova nu PÖSSEN ;)

Kommentarer
Postat av: Sanni

sv: den var hur sköööön som helst också (A) :D

2010-03-30 @ 08:36:04
URL: http://sannibananni.blogg.se/
Postat av: Karl Hallberg

kolla in min nya blogg:

www.Kolken.devote.se

2010-03-30 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0