Mars 28, 2010

nu sitter jag här i en ny och renbäddad säng, i en städad och fräsch lägenhet, vilket är ett tecken på att jag har åtminstone varit lite duktig idag. Efter kören vart jag less på att var så äckligt här så städa jag lite. Dom två sakerna är de ändå vettiga jag har gjort på hela dagen, men de är bra! meeeeen den här dagen har gått extra fort oxå faktiskt... ;) nej, nu är jag trött och vill sova men måste på att tvätten ska bli klar i tvättstugan...
jag ska aldrig städa igen !













































































































































sjukt suddiga bilder från igår, MEN stämmningen ! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0