22.03.2010

jowjow min vener. leget er bara braooo här.
dagen har varit bra, asså SOL, hur glad blir man inte av det! skolan var helt ok, NICE 2 BE BACK ! haha
sen har jag inte gjort så mkt vettigt alltså, chillat mest, men sånt är trevligt.
är frisk nu, eller egentligen friskare ! Nu vill jag bara blir frisk FRISK på riktigt !
hoppas jag blir de innan helgen, innan fredag och att jag aldrig blir sjuk igen, jag har fått min dos av detta nu.

hade skickat efter 3e twilight boken i bibblan och idag hade den kommit.
så nu ska jag bli duktig och läsa den på engelska ;) nejmen,jag är taggad!
måste bara ta mig i kragen och bara börja, så de är bara att sätta igång! TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0