aweomse

heeeeej!!
den här veckan har gått fort och har varit naaaajs, tror jag om jag minns rätt.
gårdagen var myyyys, konserten var grym och åh vad jag uppskattar BRA livemusik!
det var soul-funk konsert med samuel ljungblad och sickooo vad bra han är, sjukt underhållande och najs.och sen efter de så åkte jag och träffade linn&maria och chillade å myste på wayne's. IDAG ska jag plugga,plugga, men samtidigt vill jag ut i solen men är stuck i stan nu så,  men ska hem till sörmjöle sen å då blire väll lite steka på altanen hoppas jag. Pluggar iaf geografi, fett bajs prov på måndag- har även massa annat å göra menmen, vill träffa min hemkomna och sjuka linnea men får se hur de blir med den saken.  men HA EN BRA LÖRDAG ! hejs

låten heter shake och är asskööön





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0