AWESOME

jag tackar och bockar för dagen och kvällen,
tack till obbola och obbola b-ruuudarna!  sjukt trevligt och rolgit har jag haft det !  på skolan stretchade vi, och hade svenska prov å sen for jag,signe,vickan och sandra ner på sthaan å hängde där ett tag och sen åkte vi hem till obbola solade och stekte hos sigen. SEEEEN, chillade vi å hade kul men sen klippte,tonade och slingade Alle de å de blev som bra tycker jag!
fräsht och fint och kommer nog bli braaa till sommaren! :) men mycket underhållande och rolig dag, och FETT kul har de varit.
bilder på håret kommer tror jag :) THITHI
nu ska jag se 90210 (?) och plugga MATTEEEE ! HEJS
vad händer imr? inte alls lika rolig dag, inget planerat- det blir typ mattenatiopnella och sen va hemma! SKÖNT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0