jÄÄÄÄÄ

idag har det varit varmt och jag har inte gjort nått roligt.
update- fortfarande besatt av justin bieber :/ meeen tagga imr minus svenska provet som suger rumpa och ingen fattar nått av meeeeen jag ska klippa,tona och slinga håret :) thithi, ÄNTLIGEN !  sjukt taggad å hoppas de blir bra- tack och looov, bort med en dessi-utväxten och så nu kanske jag kan ha håret utsläppt lite.- HOPPAS de blir bra- vi får hålla tummarna. annars har jag ont i munnen, min tandläkare är lite sur på mig, för att ja inte gör som hon säger :]  men nu ska jag skärpa mig och göra med gummiband 24/7 i fem veckor (?) hmmm, vi får väll se hur de går.
nu ska jag plugga inför provet, lära mig allt ;) hehe + att jag ska se 90210 & GLEE. PÖSS
tänkte på en sak- hur fint är det inte med tandställning :) BTW- jaaag har turkost där nere nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0