LÅNGHELGEN!

har haft det sjukt bra i helgen! :) hunnit med mkt,mkt,mkt ! och har haft det skit kul :)
i fredags gick vi i skolan tills fyra!! alla andra var på yran å jag var sjukt lessss, och allt dampade men iaf sen löste sig allt med biljetterna till yran2010 saken och såååå summan av kardemumman var att jag,clara& linnea hade en sjukt sjukt bra kväll !! såg många asbraooo och stod längst,längst fram JOHNOSSI !!! helt sjukt nice !!
kass bild men ändå- lääääängst fram som sagt !!

löööördag chillade jag typ hela dagen och sen vid sju sjöng jag på vasa, vilket gick bra! :)
seeen på kvällen drog jag till markus å hängde med linnea och folk! SJUKT KUL !
träffade otroligt mkt folk och niciga människor och sen hängde jag med gabbe hela kvällen typ :=
haha- mkt lyckad dag iaf !
kasnke kommer fler bilder sen, fååår se !
nu är alltid typ under kontroll, mkt men samtidigt lite som händer i veckan! måste kirra massa saker å sen äre balen och allt men aja, snart sommar lov ! HELT GALET !!
måste draaaao nu hare bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0